Autor: Kub@ eS
Wysłany przez: Kub@ es   Data: 2007-06-13 03:42
Komentarze: (17)   Wynik:

1.   Wysłany przez DZIARSKI HANK   2007-06-13 09:23  

A co dokładnie znaczy podmianka i zmiana? Chodzi o zmiany skinów, modeli graczy, broni i dźwięków? No to mam nadzieję, że nie będę miał problemów bo kiedyś zamieniłem plik muzyczny z tym irytującym dźwiękiem po fullcapie...

2.   Wysłany przez Ramone   2007-06-13 13:33  

sv_pure 2 blokuje custom crosshair i mapy ^^

żeby pozbyć sie tego dźwięku nie trzeba żadnych podmianek :P
wystarczy bind "X" "play 0.mp3"

3.   Wysłany przez Ramone   2007-06-13 13:34  

tutaj opisana jest aktywacja sv_pure 1 na serwerze ;
http://www.zpgaming.net/forums/8/6255/?sid=c78218523b57fdb761285b08c5fbbd7c

4.   Wysłany przez vlvt   2007-06-13 13:52  

Czyli jak - custom crosshair'y będą niedozwolone?

5.   Wysłany przez trawa   2007-06-13 14:41  

sv_pure 1 - Blokuje wszystko wyjątkiem rzeczy zapisanych w pliku pure_server_whitelist.txt. W skrócie serwer może coś blokować ale nie musi.
sv_pure 2 - Daje nam taką grę jaką dostaliśmy zaraz po zainstalowaniu. 0 jakichkolwiek podmianek, gra zignoruje pliki w katalogu dod'a.

Dla przykładu: sv_pure 1
plik pure_server_whitelist.txt zawira:

Kod:
models\player\... allow_from_disk
materials\models\player\... allow_from_disk


Oznaczać będzie że serwer wpuści z dowolną zawartością w tych katalogach.

Kod:
materials\... from_steam
models\... from_steam
sound\... from_steam

Zawartości tych katalogów będą brane wyłącznie z plików gcf w steamie

Kod:
materials\mymod\... allow_from_disk+check_crc
models\mymod\... allow_from_disk+check_crc
sound\mymod\... allow_from_disk+check_crc

Zawartości tych katalogów będą brane z katalogu dod ale muszą być identyczne jak te na serwerze.

Kombinacjami tych 'komend' możemy filtrować wszystko co chcemy wpuścić lub nie na serwer.

6.   Wysłany przez rogalik   2007-06-13 15:24  

heh to też jest ciekawe:

Cytat

Removed cl_restrict_server_commands to prevent clients from being redirected


Najpierw niepotrzebnie wprowadzają nową komendę, robia zamieszanie (bo cl_restrict_server_commands i tak kazdy mial na 0) a teraz ja usuwaja. W sumie to powinnismy sie cieszyc, ale troche to nieprzemyslane...
Wlasnie-moze dzieki temu GTH bedzie mogl wchodzic normalnie na serwery?

7.   Wysłany przez Evul   2007-06-13 15:25  

cl_restrict_Server_commands must be 0 and aliasing allias is forbiden ocb xD?

8.   Wysłany przez trawa   2007-06-13 18:23  

Jak ktoś chce sobie poczytać o sv_pure to zapraszam tutaj, po polsku i mam nadzieje że jasno wytłumaczone.

9.   Wysłany przez Evul   2007-06-13 18:37  

czyli servery ktore wyswietalaja taki komunikat nie sa poprostu aktualne ?

10.   Wysłany przez Evul   2007-06-13 19:31  

" #2 the difference between cvarblocker and valve idiotic update is kinda simply: the cheaters were trying to bypass the cvarblock in the past, now what u need to do is just to make a fake white list by editing it on the server so u know what files are your server enforcing to be default and what files are still customizeble

and even if we close our eye's on the impossible ability of controling server's white lists to be realy the one issued by the league we still will have that performance problem that come from new update (i mean cache issues, take a look at wiki if interested)

and yes, cvarblock was compiled and could not be changed otherwise some genius had ever debuged it.
"

Przeciez nie ma mozliwosci kontrolowania white list server?

11.   Wysłany przez golf   2007-06-13 23:58  

Cytat
rogalik :
Wlasnie-moze dzieki temu golf bedzie mogl wchodzic normalnie na serwery?


Nie mogę wbijać na serwery z Cvar'em 1.2.1, bo moja karta graficzna pamięta jeszcze czasy DirectX 7 i tylko na nim pracuje (nawet jeśli jako soft mam 9.1)...

12.   Wysłany przez DZIARSKI HANK   2007-06-14 08:23  

Ale Ramone, w ten sposób musisz za każdym razem wchodząc do gry pamiętać o swoim bindzie, a tak masz kłopot z głowy na zawsze (przynajmniej do czau kiedy sobie wgrasz plik z dźwiękiem na nowo).

13.   Wysłany przez Bishop   2007-06-14 16:48  

wreszcie znajomi w grze mi działają !!

14.   Wysłany przez Ramone   2007-06-15 03:28  

Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Source Engine


Fixed a client crash

Fixed sv_allow_wait_commands restricting the server using wait

Fixed a crash in "soundlist" command

Reallowed fps_max value of 0, which means unrestricted fps

Fixed a crash playing back demo files recorded with the previously-released engine

Client forwards server commands it doesn't understand back to the server

sv_pure 1 now allows custom spray decals by default

15.   Wysłany przez Pyncok1   2007-06-16 21:09  

www.dods.pl

16.   Wysłany przez Ramone   2007-06-16 21:48  

buahaha


Doczekaliśmy się nowego update'a Steama a ściślej silniku source.

- Na pewno najważniejsza "nowinka" którą obdarzyło nas Valve to komenda sv_pure, w skrócie: serwer z ustawioną komenda sv_pure 1 nie pozwala z korzystania z żadnych dodatkowych podmianek i zmian. WIĘCEJ o sv_pure.
- Drugą niewielką ale jakże istotną zmianą jest naprawienie (nareszcie!) błędu z Source Tv, który uniemożliwiał poruszanie się kamery z opcji free look. Na pewno movie makerzy czekali na poprawienie tego buga.

Oczywiście jest więcej zmian, jednak nie przykuły mojej uwagi bardziej, cała lista zmian
Panel Użytkownika:
Nie jesteś zalogowany!
Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętać mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: