Autor: Kub@ eS
Wys�any przez: Kub@ es   Data: 2009-01-30 17:41
Komentarze: (11)   Wynik:

1.   Wys�any przez Piter   2009-01-30 18:49  

wiec tak wp valve

2.   Wys�any przez x.j   2009-01-30 18:53  

gg admin!

3.   Wys�any przez rogalik   2009-01-31 10:47  

nie no chyba dobrze zrobili z tym cl_interpolate

4.   Wys�any przez prze   2009-01-31 13:35  

Rogalik http://www.zpgaming.eu/forums/8/8955/ #4 Komentarz

5.   Wys�any przez SuSpect Zer0   2009-01-31 14:46  

#4

Niby tak ale jak dla mnie czy to public czy war server cl_interpolate robi�o du�� r�nic�. Na cl_interpolate 0 modele bardziej lagowaly. Na cl_interpolate 1 gra byla plynniejsza, chociaz imo nieco gorzej ''wchodzilo''. IMO ten update, tak samo jak poprzedni jest OK. i IMO po tym update M1 jest o niebo latwiejszy. i jak dla mnie duzo latwiejszy niz kar. co do hvy to nie wiem bo nie gralem jeszcze hvy na pcw po update.

i na koniec, IMO update jest na +

6.   Wys�any przez kidmaniak   2009-02-02 13:30  

Hmmmm... ja tam nie zauwa�y�em, �e mi si� update zassa�.
Jedynie si� wku...�em �e od jakiego� czasu aim/hitbox ju� nie ten! Strzelam np. komu� prosto w twarz i dupa cycki nie ginie.

Mo�e to wina mojego cfg, ale p�ki co twierdz�, �e Valve spieprzy�o ten updejt.

7.   Wys�any przez Carlos   2009-02-02 16:00  

gg valve

8.   Wys�any przez Coach   2009-02-10 15:40  

Fixed client "timeout on mapchange" problem



chuja w dupie

9.   Wys�any przez p0ncur   2009-02-10 22:10  

#8 hahahahhahahahhahahahhahhahha

10.   Wys�any przez KbA   2009-02-18 22:33  

A ma ktos moze wyjebiscie mocy w dupe koppany ciagn�cy slabe PC CFG :>?


Na pewno wielu z was si� zorientowa�o, �e mamy nowy update do DoD:s, albo raczej powinienem napisa� do Team Fortress 2 i Doda.
Oto i on:

- Fixed clients using reloadresponsesystems, sv_soundemitter_flush, sv_soundemitter_filecheck, sv_findsoundname, and sv_soundscape_printdebuginfo to lag/crash servers

- Source Engine
Fixed client "timeout on mapchange" problem
Fixed setinfo exploit
Marked the r_aspectratio ConVar as a cheat

- Server Browser
Renamed "Quick List" to "Map List"
Removed minimum ping filter from Map List

Po za r�nego typu ma�ostkowymi detalami jak zmiana quick listy w map liste czy timeouta po zmianie mapy (hi@gg admin :)), najbardziej istotna zmiana, na kt�ra wielu zwr�ci�a uwag� to cl_interpolate, kt�ry zosta� zlikwidowany...od tej pory ka�dy gracz ma ustawiony interpolate na 1 bez mo�liwo�ci zmiany. Czy to dobre rozwi�zanie czas poka�e.

�r�d�o: Steam
Panel U�ytkownika:
Nie jeste� zalogowany!
U�ytkownik:

Has�o:

Zapami�ta� mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: