Autor: d3F
Wysłany przez: Kenji   Data: 2008-12-01 15:46
Komentarze: (2)   Wynik:

1.   Wysłany przez rogalik   2008-12-01 22:08  

łaaaaaaaaaadnie, ale za dużo apostrofów ^^

2.   Wysłany przez kidmaniak   2008-12-02 11:32  

Artykuł zupełnie niewidzialny z głównej strony serwisu...
Dobrze by było wrzucić jakiś łatwo dostępny link.

To powyżej to oficjalny tytuł, mniej oficjalny brzmi "dlaczego mg i assault śmierdzi" i bynajmniej nie chodzi tu o zapach gazów prochowych z ich luf :)




Jeśli zadajesz sobie to pytanie zawarte w tytule to może przyszedł czas aby pomyśleć o glorii i chwale jaką mogłaby przynieść gra w klanie. Dla Ciebie graczu powstał "elementarz" czyli mały zbiór zasad obowiązujących w rozgrywkach klanowych. Jeśli myślisz, że wiedziałeś już wszystko o tej grze skonfrontuj swoją wiedzę ze spisanymi przez d3F-a zasadami.

W DoD:S mamy do wyboru 6 klas postaci (opis), jednak w rozgrywkach klanowych liczą się tylko 3:
- Rifleman (light)
- Support (heavy)
- Sniper.
W związku z tym, podczas meczu 6vs6 "standardowym", ale i najbardziej pewnym składem są: 3 lighty, 2 heavy i 1 sniper (ze względu na limity klas).
Gra assaultem i rocketem w dużej mierze opiera się na szczęściu, a mg jest zbyt defensywne, by te klasy trafiły do "pewnej, podstawowej szóstki".

Podczas gry klanowej, bardzo ważna jest komunikacja między graczami, dlatego możesz potrzebować:
- Ventrilo 3.0
- Ventrilo MIX 0.5 - łączy 3 wersje ventrilo (2.1.4, 2.2.0, 2.3.0) i Teamspeaka 2.0.32.60
- Mumble
Jeśli masz problem z konfiguracją tych programów, to spróbuj skorzystać z tych poradników: TeamSpeak ; Ventrilo ; Ventrilo -dokładniej ; Mumble ; Mumble -dokładniej (by Mieczyslaw)
Programem o sporej ilości zastosowań, kwalifikowanych jako komunikacja pisemna jest, powszechnie używany, mIRC.
W razie problemów, z konfiguracją mIRC'a zajrzyj tu i zwróć uwagę na te dwa tematy -1 2.

Szukając klanu, pamiętaj, że:
- gra klanowa, a gra na serwerach publicznych, to zupełnie co innego i osiągnięcia na "public'ach" są nieistotne
- możesz napisać o sobie dużo i nic, albo mało i wiele :) np.
wiek XX ; jaką grasz klasą ; czy masz ts, vent ; poprzednie klany (jeżli coś było jednak) ; ew. osiągnięcia z innych gier (jeśli np. grałeś w dobrym klanie w css, to prawdopodobnie aim'a masz i starczy, że załapiesz "zasady dods" -choć to jest najtrudniejsze :) ) i jak można się z Tobą skontaktować (np. na jakim kanale #mirc)

Ciężko jest jednak znaleźć klan "od razu". Dobrym sposobem na "pokazanie się", oraz jednoczesną nauką jest merc'owanie u innych, lub granie mix'ów (merc -osoba dobierana do składu na pcw, gdy kogoś brakuje ; mix -zbiera się skład z różnych osób, by po prostu zagrać pcw). Warto więc dodać się do grupy dods.pl i wchodzić na kanał #dods.pl, aby być bardziej widocznym.
Warto także zapoznać się z nazwami miejsc na, chociaż podstawowych, mapach. Z racji, że polska scena jest mała, to te same, lub bardzo podobne nazwy funkcjonują u większości składów:

anzio
argentan
salerno
coire
harrington
lennon
donner


Taktykę przedstawi Ci klan. Nie zdziw się jednak, gdy usłyszysz po prostu "2 lighty i sniper tu ; light i 2 heavy tam". DoD:S, dzięki ciągłym "respawn'om", wymaga wiele myślenia, przewidywania i "grć, na ile przeciwnik pozwala". Przez to w 1 sytuacji zagrasz bardziej ofensywnie, podczas drugiej spokojniej, a podczas 3ciej np. po dobrym respi'e pomożesz w innym miejscu.

Dla light'ów jeszcze poradnik z "paroma" przydatnymi nade'ami. Nie musisz umieć wszystkich, ale na pewno przydatne wyłapiesz:
cz.1
cz.2

gl !

Mniejszy, lub większy wkład mieli [kolejność przypadkowa]: p0ny, Mieczyslaw, Kid Maniak, mAKs, Kub@ eS
Panel Użytkownika:
Nie jesteś zalogowany!
Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętać mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: