Autor: Kub@ eS
Wysłany przez: Kub@ es Data: 2007-06-13 03:42
Komentarze: (17) Wynik:
1.
Wysłany przez DZIARSKI HANK 2007-06-13 09:23
A co dokładnie znaczy podmianka i zmiana? Chodzi o zmiany skinów, modeli graczy, broni i dźwięków? No to mam nadzieję, że nie będę miał problemów bo kiedyś zamieniłem plik muzyczny z tym irytującym dźwiękiem po fullcapie...
2.
Wysłany przez Ramone 2007-06-13 13:33
sv_pure 2 blokuje custom crosshair i mapy ^^
żeby pozbyć sie tego dźwięku nie trzeba żadnych podmianek :P
wystarczy bind "X" "play 0.mp3"
4.
Wysłany przez vlvt 2007-06-13 13:52
Czyli jak - custom crosshair'y będą niedozwolone?
5.
Wysłany przez trawa 2007-06-13 14:41
sv_pure 1 - Blokuje wszystko wyjątkiem rzeczy zapisanych w pliku pure_server_whitelist.txt. W skrócie serwer może coś blokować ale nie musi.
sv_pure 2 - Daje nam taką grę jaką dostaliśmy zaraz po zainstalowaniu. 0 jakichkolwiek podmianek, gra zignoruje pliki w katalogu dod'a.
Dla przykładu: sv_pure 1
plik pure_server_whitelist.txt zawira:
Kod:
models\player\... allow_from_disk
materials\models\player\... allow_from_disk
Oznaczać będzie że serwer wpuści z dowolną zawartością w tych katalogach.
Kod:
materials\... from_steam
models\... from_steam
sound\... from_steam
Zawartości tych katalogów będą brane wyłącznie z plików gcf w steamie
Kod:
materials\mymod\... allow_from_disk+check_crc
models\mymod\... allow_from_disk+check_crc
sound\mymod\... allow_from_disk+check_crc
Zawartości tych katalogów będą brane z katalogu dod ale muszą być identyczne jak te na serwerze.
Kombinacjami tych 'komend' możemy filtrować wszystko co chcemy wpuścić lub nie na serwer.
6.
Wysłany przez rogalik 2007-06-13 15:24
heh to też jest ciekawe:
Cytat
Removed cl_restrict_server_commands to prevent clients from being redirected
Najpierw niepotrzebnie wprowadzają nową komendę, robia zamieszanie (bo cl_restrict_server_commands i tak kazdy mial na 0) a teraz ja usuwaja. W sumie to powinnismy sie cieszyc, ale troche to nieprzemyslane...
Wlasnie-moze dzieki temu GTH bedzie mogl wchodzic normalnie na serwery?
7.
Wysłany przez Evul 2007-06-13 15:25
cl_restrict_Server_commands must be 0 and aliasing allias is forbiden ocb xD?
8.
Wysłany przez trawa 2007-06-13 18:23
Jak ktoś chce sobie poczytać o sv_pure to zapraszam tutaj, po polsku i mam nadzieje że jasno wytłumaczone.
9.
Wysłany przez Evul 2007-06-13 18:37
czyli servery ktore wyswietalaja taki komunikat nie sa poprostu aktualne ?
10.
Wysłany przez Evul 2007-06-13 19:31
" #2 the difference between cvarblocker and valve idiotic update is kinda simply: the cheaters were trying to bypass the cvarblock in the past, now what u need to do is just to make a fake white list by editing it on the server so u know what files are your server enforcing to be default and what files are still customizeble
and even if we close our eye's on the impossible ability of controling server's white lists to be realy the one issued by the league we still will have that performance problem that come from new update (i mean cache issues, take a look at wiki if interested)
and yes, cvarblock was compiled and could not be changed otherwise some genius had ever debuged it.
"
Przeciez nie ma mozliwosci kontrolowania white list server?
11.
Wysłany przez golf 2007-06-13 23:58
Cytat
rogalik :
Wlasnie-moze dzieki temu golf bedzie mogl wchodzic normalnie na serwery?
Nie mogę wbijać na serwery z Cvar'em 1.2.1, bo moja karta graficzna pamięta jeszcze czasy DirectX 7 i tylko na nim pracuje (nawet jeśli jako soft mam 9.1)...
12.
Wysłany przez DZIARSKI HANK 2007-06-14 08:23
Ale Ramone, w ten sposób musisz za każdym razem wchodząc do gry pamiętać o swoim bindzie, a tak masz kłopot z głowy na zawsze (przynajmniej do czau kiedy sobie wgrasz plik z dźwiękiem na nowo).
13.
Wysłany przez Bishop 2007-06-14 16:48
wreszcie znajomi w grze mi działają !!
14.
Wysłany przez Ramone 2007-06-15 03:28
Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Source Engine
Fixed a client crash
Fixed sv_allow_wait_commands restricting the server using wait
Fixed a crash in "soundlist" command
Reallowed fps_max value of 0, which means unrestricted fps
Fixed a crash playing back demo files recorded with the previously-released engine
Client forwards server commands it doesn't understand back to the server
sv_pure 1 now allows custom spray decals by default
15.
Wysłany przez Pyncok1 2007-06-16 21:09
www.dods.pl
16.
Wysłany przez Ramone 2007-06-16 21:48
buahaha
17.
Wysłany przez wq123 2017-12-20 04:20
http://www.reebok-shoes.co.uk/, http://www.nikefreeshoes-inc.co.uk/, http://www.nikerosherun.com.co/, http://www.nike-shoes.org.es/, http://www.michael-kors-bags.us.org/, http://www.juicy-coutureoutlet.com/, http://rockets.nbajerseysstore.com/, http://www.longchamp-outlet.com.co/, http://www.barbours-factory.com/, http://www.birkenstockshoes.com.de/, http://www.nfljerseys-sale.com/, http://www.rayban-sunglasses.fr/, http://www.handbagsoutlet.in.net/, http://www.long-champhandbags.com/, http://www.lonchamp.us.com/, http://www.oakleys.com.de/, http://www.supra-footwears.com/, http://www.air-maxschoenen.co.nl/, http://www.nike-shoesoutlet.com/, http://www.oakleysunglasses-canada.ca/, http://www.oakley-outletonline.com.co/, http://www.nbajerseysstore.com/, http://www.asicsoutlet.net/, http://www.the-northfacejackets.net.co/, http://www.nikeairmax.com.de/, http://www.ferragamo-inc.co.uk/, http://www.outlet-mkors.com/, http://browns.nfl-jerseys.org/, http://www.montrespaschers.fr/, http://www.ray-bans.org.es/, http://www.michaelkors-ins.com/, http://www.thomassabo.us.com/, http://www.cheapshoes.net.co/
Doczekaliśmy się nowego update'a Steama a ściślej silniku source.
- Na pewno najważniejsza "nowinka" którą obdarzyło nas Valve to komenda
sv_pure, w skrócie: serwer z ustawioną komenda
sv_pure 1 nie pozwala z korzystania z żadnych dodatkowych podmianek i zmian.
WIĘCEJ o sv_pure.
- Drugą niewielką ale jakże istotną zmianą jest naprawienie (nareszcie!) błędu z Source Tv, który uniemożliwiał poruszanie się kamery z opcji
free look. Na pewno movie makerzy czekali na poprawienie tego buga.
Oczywiście jest więcej zmian, jednak nie przykuły mojej uwagi bardziej,
cała lista zmian