Anzio (dod_anzio)

Anzio jest małą, szybką mapą, na której Alianci rozpoczynają swój atak z plaży. Plac i most są krytycznymi punktami na drodze do zapewnienia przejęcia kontroli nad miastem.
Argentan (dod_argentan)

Walka o znajdującą się na szczycie wzniesienia zniszczoną stację kolejową sprawia, że Argentan jest dla obu drużyn walką w górę wzniesienia. Z dużymi otwartymi przestrzeniami i dobrą widocznością ta mapa jest rajem dla snajperów i operatorów CKMów.
Avalanche (dod_avalanche)

Centrum Avalanche stanowi duży, otwarty plac � trudny do obrony, ale bedący krytycznym punktem zapewniającym zwycięstwo na tej mapie. Wielopiętrowe budynki zapewniają wspaniałe kryjówki dla snajperów.
Donner (dod_donner)

Używaj budynków i bocznych ulic na Donner, aby zajść z boku swojego przeciwnika. Czołg w centrum miasta jest punktem krytycznym. Pamiętaj o zabraniu kogoś ze swojej drużyny w celu przejęcia go!
Flash (dod_flash)

Główna droga wzdłuż Flash daje mało możliwości obejścia przeciwnika. Straty będą wysokie podczas czołowych starć, ale parcie do przodu musi postępować. Nie zapomnij o fladze znajdującej się zaraz poza miastem.
Kalt (dod_kalt)

Walcz o ośnieżony most na środku Kalt, ale uważaj na ostrzał z młyna. W ostateczności ufortyfikowane pozycje przy Twoim spawnie są łatwe do obrony.
Colmar (dod_colmar)

Symetryczna mapa typu Detonation. Każda ze stron posiada pojazd oraz działo, a ładunki znajdują się przy moście na środku pola bitwy. Zadaniem obu drużyn jest zniszczenie obiektów przeciwnika oraz niedopuszczenie do stracenia własnych. Do wysadzenia każdego celu potrzebne są 2 ładunki.
Jagd (dod_jagd)

Mała mapa typu Detonation. Alianci bronią bronia czołgu, działa oraz wozu opancerzonego, które Wehrmacht musi zniszczyć w ciągu określonego czasu. Do zniszczenia każdego pojazdu potrzebne są 2 ładunki.