6. Klasy Postaci
Autor:
Wysłany przez: trawiator   Data: 2006-07-03 21:35
Komentarze: (0)   Wynik:

Brak komentarzy

U.S. Army -vs- Wehrmacht

Każda klasa w Day of Defeat: Source ma unikalną moc i broń. Kiedy dołączysz do gry, najpierw wybierz drużynę, a potem jedną z sześciu klas. Strzelec , szturmowiec , żołnierz wsparcia , snajper , operator karabinu maszynowego i żołnierz z wyrzutnią.

Strzelec

Strzelec, inaczej "lekka" piechota, jest zabójczy na dalekie dystanse, lecz niezbyt efektywny na bliskie. Mocniejszy Niemiecki K98k jest samo-powtarzalny w przeciwieństwie do słabszego Amerykańskiego M1 Garanda, który jest półautomatyczny.

+ Broń dalekiego dystansu z dobrą celnością
+ Dalekiego dystansu granaty nasadkowe
+ Drugi tryb ognia: zgranie muszki ze szczerbinką i przybliżenie

M1 Garand: 11 magazynków po 8 naboi każdy

Karabin 98k (K98) : 13 magazynków po 5 naboi każdy
Primary Weapon: M1 Garand Primary Weapon: K98
Nóż, dwa granaty nasadkowe Saperka, dwa granaty nasadkowe

Szturmowiec

Szturmowiec to klasa bardzo efektywna w walce na bliskich dystansach i w ruchu. Może dać osłonę dymną chroniąc ustaloną pozycje przed snajperami i karabinami maszynowymi.

+ Broń o krótkim polu rażenia
+ Posiada w pełni automatyczną broń o małym odrzucie i precyzji
+ Drugi tryb ataku: uderzenie z pięści

Thompson (inaczej Tommygun): 7 magazynków po 30 naboi każdy Pistolet maszynowy MP40: 7magazynków po 30 naboi każdy
Pistolet Colt 1911, granat odłamkowy, granat dymny Pistolet P38, granat dymny, granat odłamkowy.

Żołnierz wsparcia

Posiada dwa tryby ognia oraz dwa granaty, co czyni go doskonałą wszechstronną klasą.

+ Broń o średnim zasięgu pozwalająca dawać ogień zaporowy
+ Średnia moc i odrzut, w pełni automatyczny ze średnią celnością.
+ Drugi rodzaj ognia: pół-automatyczny ogień dla większej celności.

B.A.R (Browning Automatic Rifle): 12 magazynków po 20 naboi każdy STG44 (Sturmgewehr): 7 magazynków po 30 naboi każdy
Nóż, dwa granaty odłamkowe Saperka, dwa granaty odłamkowe

Snajper

Ze swoją lunetą snajper jest zabójczy na dalekie dystanse. Idealny do eliminowania karabinów maszynowych wrogów.

+ Daleki dystans, duża siła broni i precyzja strzałów
+ Celny podczas celowania z lunetą, niecelny bez lunety
+ Drugi tryb ognia: przybliżenie lunety.

Karabin snajperski Springfield: 11 magazynków po 5 naboi każdy Karbiner 98k Sniper Rifle (K98k): 13 magazynków po 5 naboi każdy
Pistolet Colt 1911, nóż Pistolet P38, Saperka

Operator karabinu maszynowego

Kiedy zajmie pozycję może być potężną bazą ognia, lecz jest narażony na ataki z boku.

+ Daleki zasięg, bron obronna
+ Duża siłą, celny kiedy jest rozstawiony, niecelny bez rozstawienia. Niemicki MG42 ma dużą szybkostrzelność, lecz sie przegrzewa. Amerykanski .30 cal ma znacznie mniejszą szybkostrzelność, lecz się nie przegrzewa.
+ Drugi rodzaj ognia: rozłożenie dwójnogu na płaskiej powierzchni, np. pkno, okop

30 Caliber Machine Gun: 2 pudła z amunicją, 150 pocisków każde MG42 Machine Gun: 2 pudła z amunicją, 250 pocisków każde
Pistolet Colt 1911, nóż Pistolet P38, saperka

Żołnierz z wyrzutnią pocisków

Strzela wybuchowymi pociskami, które wybuchając zadają duże obrażenia. Skuteczna przeciw snajperom i karabinom maszynowym. Fala uderzeniowa wybuchu ogłuszy każdego, kto przeżył eksplozję.

+ Daleki zasięg strzału, dobra broń do eliminowania ukrytych snajperów i karabinów maszynowych
+ Duża siła, musi być założona przed wystrzeleniem pocisku, podatna na ataki, gdy ma założoną broń
+ Drugi rodzaj ognia: zakładanie broni do strzału

Bazooka Rocket Launcher: 6 rakiet Panzerscreck Rocket Launcher: 6 rakiet
Bazooka Panzerscreck
M1 Carabine, nóż C96, saperka
M1 CarbineKnife C-96Spade!
Panel Użytkownika:
Nie jesteś zalogowany!
Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętać mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: