|
U.S. Army -vs- Wehrmacht
Każda klasa w Day of Defeat: Source ma unikalną moc i broń. Kiedy dołączysz do gry, najpierw wybierz drużynę, a potem jedną z sześciu klas. Strzelec , szturmowiec , żołnierz wsparcia , snajper , operator karabinu maszynowego i żołnierz z wyrzutnią. |
|
|
|
Strzelec
Strzelec, inaczej "lekka" piechota, jest zabójczy na dalekie dystanse, lecz niezbyt efektywny na bliskie. Mocniejszy Niemiecki K98k jest samo-powtarzalny w przeciwieństwie do słabszego Amerykańskiego M1 Garanda, który jest półautomatyczny.
+ Broń dalekiego dystansu z dobrą celnością
+ Dalekiego dystansu granaty nasadkowe
+ Drugi tryb ognia: zgranie muszki ze szczerbinką i przybliżenie |
|
|
|
Szturmowiec
Szturmowiec to klasa bardzo efektywna w walce na bliskich dystansach i w ruchu. Może dać osłonę dymną chroniąc ustaloną pozycje przed snajperami i karabinami maszynowymi.
+ Broń o krótkim polu rażenia
+ Posiada w pełni automatyczną broń o małym odrzucie i precyzji
+ Drugi tryb ataku: uderzenie z pięści
|
Thompson (inaczej Tommygun): 7 magazynków po 30 naboi każdy |
|
Pistolet maszynowy MP40: 7magazynków po 30 naboi każdy |
|
|
Pistolet Colt 1911, granat odłamkowy, granat dymny |
Pistolet P38, granat dymny, granat odłamkowy. |
|
|
|
|
|
Żołnierz wsparcia
Posiada dwa tryby ognia oraz dwa granaty, co czyni go doskonałą wszechstronną klasą.
+ Broń o średnim zasięgu pozwalająca dawać ogień zaporowy
+ Średnia moc i odrzut, w pełni automatyczny ze średnią celnością.
+ Drugi rodzaj ognia: pół-automatyczny ogień dla większej celności.
|
B.A.R (Browning Automatic Rifle): 12 magazynków po 20 naboi każdy |
|
STG44 (Sturmgewehr): 7 magazynków po 30 naboi każdy |
|
|
Nóż, dwa granaty odłamkowe |
Saperka, dwa granaty odłamkowe |
|
|
|
|
|
Snajper
Ze swoją lunetą snajper jest zabójczy na dalekie dystanse. Idealny do eliminowania karabinów maszynowych wrogów.
+ Daleki dystans, duża siła broni i precyzja strzałów
+ Celny podczas celowania z lunetą, niecelny bez lunety
+ Drugi tryb ognia: przybliżenie lunety.
|
Karabin snajperski Springfield: 11 magazynków po 5 naboi każdy |
|
Karbiner 98k Sniper Rifle (K98k): 13 magazynków po 5 naboi każdy |
|
|
Pistolet Colt 1911, nóż |
Pistolet P38, Saperka |
|
|
|
|
|
Operator karabinu maszynowego
Kiedy zajmie pozycję może być potężną bazą ognia, lecz jest narażony na ataki z boku.
+ Daleki zasięg, bron obronna
+ Duża siłą, celny kiedy jest rozstawiony, niecelny bez rozstawienia. Niemicki MG42 ma dużą szybkostrzelność, lecz sie przegrzewa. Amerykanski .30 cal ma znacznie mniejszą szybkostrzelność, lecz się nie przegrzewa.
+ Drugi rodzaj ognia: rozłożenie dwójnogu na płaskiej powierzchni, np. pkno, okop
|
30 Caliber Machine Gun: 2 pudła z amunicją, 150 pocisków każde |
|
MG42 Machine Gun: 2 pudła z amunicją, 250 pocisków każde |
|
|
Pistolet Colt 1911, nóż |
Pistolet P38, saperka |
|
|
|
|
|
Żołnierz z wyrzutnią pocisków
Strzela wybuchowymi pociskami, które wybuchając zadają duże obrażenia. Skuteczna przeciw snajperom i karabinom maszynowym. Fala uderzeniowa wybuchu ogłuszy każdego, kto przeżył eksplozję.
+ Daleki zasięg strzału, dobra broń do eliminowania ukrytych snajperów i karabinów maszynowych
+ Duża siła, musi być założona przed wystrzeleniem pocisku, podatna na ataki, gdy ma założoną broń
+ Drugi rodzaj ognia: zakładanie broni do strzału
|
Bazooka Rocket Launcher: 6 rakiet |
|
Panzerscreck Rocket Launcher: 6 rakiet |
|
|
M1 Carabine, nóż |
C96, saperka |
|
|
Panel Użytkownika:
Polecamy:
|