Magikom z Valve najwyraźniej zapachniało kasą! To raczej z tej okazji fundują w dniach 4-6 lipca free weekend DOD:S. Zapewne liczą na graczy oczarowanych ich zmianami. Czy ich praca jest warta Waszych pieniędzy? Jeśli ktoś ma ochotę sprawdzić jak się napracowali i zweryfikować zmiany opisane w newsie poniżej - nic prostszego, ściągać i grać. Jeśli gra podejdzie skierować swe kroki ku półkom sklepowym i opróżnić portfel, jeśli nie - wydać kasę na inne pożyteczne cele.
link http://www.steampowered.com/dod/palermo/
W końcu stało się to co nieuniknione, DoD:S Beta przestałą być już betą i zastąpiła oryginalną grę. Dokładnej listy zmian nie będę podawał gdyż macie ją w kilku poprzednich newsach, jedynie przytoczę najważniejsze zmiany:
Lista zmian:
- Zaktualizowano mapy do nowych wersji, ulepszono oświetlenie oraz poprawiono eksploity.
- Naprawiono odznaczenie z zabiciem 4 osób jednym granatem które można było zrobić zabijając mniej niż 4 osoby.
- Usprawniono efekt śladu granatów.
- Naprawiono efekt pokazywania się odznaczeń.
- Zmieniono efekt granatu dymnego aby zwiększyć wydajność.
- Zwiększono obszar ściemnienia przy granacie dymnym.
- Snajperzy nie mogą biegać gdy mają włączone przybliżenie.
- Awatar Społeczności Steam zawiera teraz status znajomego.
Na forum SteamPowered.com została już podana lista zmian jakie mają nastąpić w dzisiejszej aktualizacji Day of Defeat: Source.
Poniżej lista zmian:
- Odznaczenia są teraz przechowywane w całości lokalnie na dysku na potrzeby ich podglądu w trybie offline.
- Naprawiono zacinanie się widoku modeli przy lagu.
- Naprawiono widok modeli aby czasem nie przeskakiwały animacji strzału.
- Naprawiono eksploit z szybką zmianą broni.
- Naprawiono niektóre nakładki aby nie były mniej przezroczyste.
- Naprawiono przypadek gdzie gracz z przeciwnej drużyny mógł być nagrodzony za przejecie flagi.
- Statystyki czasu gry są teraz liczone dla klasy a nie czasu życia danej klasy.
- Statystki są wysyłane na serwer przy przejściu na obserwatora, przy zmianie klasy oraz zmianie mapy.
- Naprawiono możliwość wywalenia serwera za pomocą komendy ai_test_los.
- Przystosowano skalę efektu bloom.
- Nowe ikonki Nemezis.
Lista zmian:
- Dodano statystyki Steamworks.
- Nowe ikonki nad członkami drużyny w zamian za wykonywanie odznaczeń - 1 za odznaczenie klasy i 1 za wszystkie osiągnięcia.
- Dodano zmienną dod_friendlyfiresafezone - liczba jednostek w około gracza gdzie nie będzie on mógł być zraniony przez kolegę z drużyny gdy ogień przyjacielski jest włączony. (chodzi o to że z racji przenikania się postaci można było postrzelić swojego stojąc w nim, teraz stojąc w obrębie 100 jednostek od gracza nie będzie można go zranić.)
- Wyrzucenie broni na spawnie i zmiana klasy spowoduje znikniecie wcześniej wyrzuconej broni.
- Naprawiono skok z kucnięciem który potencjalnie mógł spowodować zawieszenie się postaci w suficie/dachu.
- Naprawiono model gracza aby widok nie był wychylony bardziej w lewo.
- Naprawiono kb_act standardowo przypisywane dla większych map.
- Ustawiono r_screenfademinsize oraz r_screenfademaxsize jako niedozwolone komendy.
- Gracz jest teraz odradzany nawet gdy ma jeszcze wyświetlony wybór klasy - zmiana klasy spowoduje natychmiastowe odrodzenie.
- Naprawiono odznaczenie "Don't Tread On Me".
- Naprawiono odznaczenie z zabiciem kogoś z daleka z rakietnicy.
- Naprawiono podnoszenie MG42 z pustym magazynkiem gdzie była odtwarzana zła animacja.
- Odznaczenia teraz są przechowywane w Steamie.
- Dodano kilka nowych celowników.
- Ulepszono tablicę wyników aby lokalni gracze byli ciut bardziej widoczni.
Nie jesteś zalogowany! | |