> 1 <
Autor Wiadomość

_KaszpiR_


Dyktator

Online status

Postów: 127
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Skąd: Poland
Zawód:
Wiek:
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1338   2006-06-12 16:56 GMT         Split
może mnie ktos oświeci co oznaczają poziomy giwer medium, light i heavy bo ja mam juz pomieszane w czaszce, i jakby ktoś jescze mógł zapodać inne skróty typowe dla dod'a i innych związanych z grami skrótów - nowym sie przyda.

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Postów: 185

Gadu-Gadu:
Skąd: Poland
Zawód:
Wiek:
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1339   2006-06-12 17:30 GMT         Split
W dod 1.3:

light (rifle) to wszystkie karabiny (wszystkie w grze mogą zabić 1 strzałem w klatkę):
- kar (mauser) (obrażenia w klatkę 160 hp)
- k43 (obrażenia w klatkę 120 hp)
- garand (obrażenia w klatkę 120 hp)
- enfield (obrażenia w klatkę 160 hp)
no i wszystkie posiadają bagnet lub kolbę jako secondary attack.

medium (obrażenia w klatkę 40 hp):
- mp40
- m1 carbine (nigdzie indziej mi nie pasuje)
- greasegun
- thompson
- sten

heavy:
- stg44 (obrażenia w klatkę 50 hp)
- fg-42 bipod (obrażenia w klatkę 85 hp)
- fg-42 scoped (obrażenia w klatkę 85 hp)
- BAR (obrażenia w klatkę 85 hp)
- bren (obrażenia w klatkę 85 hp, pełni rolę brytyjskiego heavy/MG)

Obrażenia w kończyny to 75% obrażeń w klatkę.

Na podstawie tego widać też podział w DoD:S, ale tam obrażenia są mniejsze.
Rifle:
- kar - w klatkę 110 hp
- garand - w klatkę 80 hp
Reszty nie sprawdzałem.
Tak samo obrażenia w kończyny to 75% obrażeń w klatkę.

Ten post był edytowany przez Ogoor (2006-06-12 18:26 GMT)

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

Czeresniak


Towarzysz broni

Online status

Postów: 21

Gadu-Gadu:
Skąd: Poland Óć
Zawód:
Wiek: 40
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1340   2006-06-12 19:16 GMT         Split
Cytat
_KaszpiR_ :
inne skróty typowe dla dod'a i innych związanych z grami skrótów



WTF - skąd wziął się ten granat?
Wypierd... z domku ty .... ..... .... - nie wchodź do domku alies
Nie strzelaj na pochylnie - nie strzelaj do axis stojących na pochylni
Ty noobie - znaczy że grasz od niedawna
I need backup - muszę cupe, albo ktoś potrzebuje cię do przejęcia flagi
LOL - to co zrobiłeś wcześniej spowodowało pojawienie się uśmiechu na mej twarzy
strzał z dupy - strzał od przeciwnika który nawet na ciebie nie patrzył (tak ci się wydawało)
head z dupy - tożsame z w/w ale dostałeś w głowę czego przeżyć nie mogłeś
WH - rentgen w oczach
Aimbot - pomocnik ;)
powerstrip - legalny pomocnik o_O
sry - bardzo przepraszam, że cię zabiłem, albowiem znalazłeś się na torze kuli która to lecąc między moim celownikiem a oczekującym na nią przeciwnikiem dosięgła ciebie. Wybaczysz mi?
np - to odpisujemy po słowie sry
fullcap - przejęcie wszystkich flag i zdobycie 50pkt dla drużyny
tk - zabicie gracza z drużyny bo wydawało ci się że to przeciwnik - (por. sry i np)


_KaszpiR_


Dyktator

Online status

Postów: 127
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Skąd: Poland
Zawód:
Wiek:
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1341   2006-06-12 22:43 GMT         Split
n1 - nice one - niezly strzal
pcw - practice clanwar - klanowka cwiczebna (cos w rodzaju szacuna), nie PCV
mix, gather, pug - mecz gdzie sie zbieraja gracze do kupy i graja meczyk na szybko ( pug jest nazwa typowa dla ameryki)
fu - fuck you, mam tlumaczyc?
wtf - what the fuck - co to k bylo?
lame - slabeusz
lol - laughing out loud - HAHAHAHA
rotfl - rolling on the floor laughing - HAHAHHA leze na podlodze
gh & hf - good lack and have fun - powodzenia i dobrej zabawy (w momencie rozpoczenia meczu)
bbl - be back later, wroce pozniej
brb - be right back - zara wracam
sry - sorry - przepraszam
np - no problem - nie ma problemu
T_T - emotikonka placzu, styl manga

^^, ^_^ - emotikonka usmiechu, styl manga
X) - emotikonka usmiechu najczesciej jesli sie zrobilo cs zlego



i cos co mozna spotkac na kanalach typowych z amxmodx
gaben - Gabe Newell - tworca steam valce czy czegostam, ogolnie pod to podchodzi wszstko, ale naprawde wszstko mozna z robic ze slowem gaben
yams - jakies amerykanska odmiana warzywa, zastosowanie podobne jak gaben




ja pierdole jak te skaczace cycki w podpise czeresniaka odwracaja uwage

Ten post był edytowany przez _KaszpiR_ (2006-06-12 22:55 GMT)

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Postów: 185

Gadu-Gadu:
Skąd: Poland
Zawód:
Wiek:
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1342   2006-06-12 23:09 GMT         Split
Cytat
pcw - practice clanwar - klanowka cwiczebna (cos w rodzaju szacuna), nie PCV

cos w rodzaju szacuna ROTFL

"lack"? wtf?

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

Chethaya


Siły propagandowe

Online status

Postów: 263

Gadu-Gadu:
Skąd: Poland Pila - wiocha z McDonaldem
Zawód: Wymiatacz
Wiek: 35
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1349   2006-06-14 08:16 GMT         Split
wtf niedolot?!?! Wiem mniej więcej co to jest ale wole rozmyć swoje wątpliwości, które sie czasami pojawiają. No i jak rozpoznać, czy to był niedolot, czy lamersko oddany pocisk ;)


_KaszpiR_


Dyktator

Online status

Postów: 127
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Skąd: Poland
Zawód:
Wiek:
SteamID:
Ostrzeżenia: 0
Post #1350   2006-06-14 08:38 GMT         Split
no dobra moze przesadzilem z szacunem


lack, po angieslku oznacza brak, ale mysle ze to jakies nieoduczone dziecko chcialo napisac luck


a niedoloty to sa strzaly, ktore normalnie powinny wejsc ale nie weszly (np czasem sie krew pojawia ale koles jednak nie dostal). Jest to spowodowane kodem sieciowym w HL, ktory faworyzuje graczy z wiekszym pingiem albo dziwymi rate. Bardz czesto tez po jakims czasie serwer zaczyna zle dzialac z nadmiaru ddoatkow - najczesciej zaczyna hlguard dziwne akcje osdtawaic - typu lagowanie

> 1 <
Panel Użytkownika:
Nie jesteś zalogowany!
Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętać mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: