> 1 <
Autor | Wiadomość |
RVLTowarzysz broni Postów: 5
Gadu-Gadu: Skąd: --- Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Witam, to mój pierwszy post. Mam mały problem z DoD Source. Otóż jak widać na poniższym obrazku (no może trochę mało wyraźnie) tekstury doładowywują się w miarę przybliżania się do nich tzn. np. na workach z piaskiem pojawiają sie detale, pojawiają się niewidoczne z dalszej odległości deski itp. I nie wiem czy to jest normalne dla tego silnika graficznego. Oto specyfikacja mojego PCta:
Intel Core 2 Duo E6400 4GB RAM Gigabyte Geforce 7950GT 512mb/256bit Windows Vista Home Premium 32bit Sterowniki do karty graficznej mam najnowsze. I nie mam innych problemów z DoD:Sem |
vlvtTowarzysz broni Postów: 228
Strona WWW Gadu-Gadu: 8023137 Skąd: Iceland Vopnafjör&覨ur Zawód: bo muzyka to coś więcej niż hobby Wiek: 40 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Wina karty graficznej - jesli cvar Cię blokować nie będzie to graj i sie przyzwyczajaj...
Fuck the governments!
Fuck their killing!! Fuck their lies!!! |
Kub@ esSiły propagandowe |
hmm watpie, tak to specyfikacja silnika, ALE w jakiej odleglosci robiles te screeny? i sprawdz czy masz komende r_propsmaxdist na 100
|
EvulDezerter Postów: 361
Strona WWW Gadu-Gadu: 7648024 Skąd: Virgin Islands (british) Krakow Zawód: ;o? Wiek: 34 SteamID: Kolegow szukasz ? Ostrzeżenia: 0 |
Moze to wina tego ze grasz na Windows Vista ? :P
Join the army, see the world, meet interesting people, and kill them...
|
RVLTowarzysz broni Postów: 5
Gadu-Gadu: Skąd: --- Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Cytat tu są nowe lepiej na nich widać |
FerrisTowarzysz broni Postów: 97
Strona WWW Gadu-Gadu: 2161732 Skąd: Poland Ten swąd? :) Zawód: Ziom Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Mi się wydaje, że to wina silnika Source. Że wraz z odległością tekstury tracą detale itp. Tak samo jest z dorysowującymi się przedmiotami które można zniszczyć np. krzesła czy inne pierdoły
Aby było Grubo i Tłusto |
ChethayaSiły propagandowe Postów: 263
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Pila - wiocha z McDonaldem Zawód: Wymiatacz Wiek: 36 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Są dwie komendy, jedna odpowiada za jakość tekstur, która jest zależna od odległości, i druga od rysowania niektórych modeli. Niestety nie pamiętam jakie to są komendy. Sprawdź jeszcze jaki masz m_dxlevel i zmień, np. na 80, 90, 95.
|
rogalikTowarzysz broni Postów: 368
Strona WWW Gadu-Gadu: 7869753 Skąd: Aruba Lodz Zawód: gangsta Wiek: 35 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
To jest takie coś jak "mesh" w UT2004... Nie pamiętam jak to zmienić... Może ustaw lepsze filtrowanie (anizo itp)?
They see me trollin', they hatin'
Moderatin' and tryin' to catch me postin' dirty |
wichuraTowarzysz broni Postów: 256
Strona WWW Gadu-Gadu: 3930333 Skąd: Poland Warszafka Zawód: Light Wiek: 42 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
ale to jest normalne w grach 3D że wraz ze wzrostem odległości szczegóły tekstur zanikają... odpowiedzialna za to jest opcja filtrowania (2 poziomowe, 3 poziomowe, bądź anzitropowie czy jakoś tak)... gdyby tak nie było to taki Oblivion nie działałby nawet na najlepszym kompie obecnych czasów...
|
trawaTowarzysz broni |
Tak jest nawet w rzeczywistości, im dalej jesteś tym 'tekstura' jest mniej szczegółowa. To taki 'realizm' w grach xD
|
Kub@ esSiły propagandowe |
tak jak pisalem, to prawdopodobnie " r_propsmaxdist", i lekkie sprostowanie worki to nie textury to modele, ktore w sumie nawet znikaja przy pewnej odleglosci
moge sie przyznac, ze na anzio z 2okien na plazie nie widze krat do pizzeri...wh!! |
EvulDezerter Postów: 361
Strona WWW Gadu-Gadu: 7648024 Skąd: Virgin Islands (british) Krakow Zawód: ;o? Wiek: 34 SteamID: Kolegow szukasz ? Ostrzeżenia: 0 |
Maja ludzie problemy lol :P
Join the army, see the world, meet interesting people, and kill them...
|
RVLTowarzysz broni Postów: 5
Gadu-Gadu: Skąd: --- Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Dobra uspokoiliście mnie. Nigdy nie byłem pewien czy to normalne że przy nowym kompie w 3/4 gier mam pojawiające się detale a nawet krzaczki w CoD2 :P
Czyli detale i kształty mam za sobą. Jest jeszcze takie cuś. Jak mam snajpere i strzele gościowi który jest daleko w łeb to zostaje krew na ścianie a wokół tej krwi taki minimalnie jaśniejszy niż ściana prostokąt. Wygląda to tak jakby obrazek z painta z krwią i kolorem ściany wokół niej wnieść do gry. I na takiej jednej mapie ze śniegiem w nocy jak strzelę ze snajpy z lunetą w ścianę która jest daleko przede mną to dziura jest jakby taka jaśniejsza niż powinna być. I to też wina silnika? Teraz wiem że tak. Cytat no fakt ja tu sie pierdołami zajmuje które niedość że prawie ich nie widać to jeszcze są normalne, a na starym kompie na starym DoDzie miałem 10FPSów przy 640x480 i ustawieniach na 16bit. czym ja się martwię? thx for all! a i te r_propsmaxdist nie pomogło :P anizotropic 16x też nie. Ten post był edytowany przez RVL (2007-06-04 17:21 GMT) |
DZIARSKI HANKTowarzysz broni Postów: 294
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Gdynia Zawód: Jedi Master Wiek: 122 SteamID: Ostrzeżenia: 1 |
Kupiłeś sobie wypasionego kompa i grafikę na dx9.0c?
|
skilled?!Dezerter Postów: 121
Gadu-Gadu: Skąd: Sao Tome And Principe Zawód: Szpieg Wiek: 35 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Hank narazie i tak nie warto kupic grafy co ma dx10 , bo nie ma takiej gry ktora wykorzyta w 100% dx10.
Jak juz takie gry wyjda to graficzne beda tansze jak barszcz ;) Co nie zmienia faktu ze i tak sobie kupie po wakacjach 2xGF8800 GTX 640 xD |
DZIARSKI HANKTowarzysz broni Postów: 294
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Gdynia Zawód: Jedi Master Wiek: 122 SteamID: Ostrzeżenia: 1 |
W cenie gf7950 mógłbyś kupić 8800gts (320MB). Masz grafę na najnowszych układach, obsługującą najnowsze wodotryski, bardziej przyszłościową. Jedyny minus to mniej pamięci, która tak na prawdę potrzebna jest tylko jak grasz w dużych rozdzielczościach (1600x1200). 8800 osiągami znacząco odbiega od 7950.
Wow to co, dokupujesz drugi zasilacz?? Tak na marginesie 8800GTX są tylko z 768MB pamięci a 640MB mają 8800GTS |
Kub@ esSiły propagandowe |
#8376
dobrze mowi jak sie chce przeznaczyc "troche" kasy na wypasionego kompa to kompletnym bezsensem jest kupic karte tylko zgodna z 9.0c, i nie chodzi o to, ze nie ma gier na dx10 jeszcze |
p0ncurSiły propagandowe Postów: 318
Strona WWW Gadu-Gadu: 7908480 Skąd: Poland Pobiedziska Zawód: Wiek: 37 SteamID: Ostrzeżenia: 2 |
ja gdzies slyszalem ze dx10 nawet na 7600 bedzie chadzac ale nie jestem tego pewien oczywiscie , pozyjemy zobaczymy
|
rogalikTowarzysz broni Postów: 368
Strona WWW Gadu-Gadu: 7869753 Skąd: Aruba Lodz Zawód: gangsta Wiek: 35 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Cytat To raczej nieprawda, bo np. DX9 jest w viscie, która ma DX10, jest tylko emulowany. Raczej nie opłacało by się robiź emulatora do DX10 :P. Poza tym do DX10 potrzebne są są jeszcze "unified shaders" They see me trollin', they hatin'
Moderatin' and tryin' to catch me postin' dirty |
> 1 <