> 1 <
Autor Wiadomo��

wichura


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 256
Strona WWW
Gadu-Gadu: 3930333
Sk�d: Poland Warszafka
Zaw�d: Light
Wiek: 43
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1751   2006-07-01 22:09 GMT         Split
o to m�j problem .... pojawia si� gdy ludek wychodzi na oswietlon� cz�� mapy



a w zaciemnionych miejscach jest normalnie ... sta�o si� tak po update ostatnim

Jesli potrzebne s� jakie� dane techniczne to podam (sterowniki mam aktualne [detonator])

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #2185   2006-07-26 22:11 GMT         Split
przestaw na dx 80 powy��czaj w karcie wszystkie opcje trilineall itd zobaczysz czy ci pomog�o,ja niemam tego problemu wi�c szuka� niemam czego

tak z ciekawo�ci czy te� to masz na dodpro?

Ten post by� edytowany przez pop (2006-07-26 22:22 GMT)

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #2211   2006-07-27 11:21 GMT         Split
nie chce miec dx80... �aduj� w kompa kupe siana po to �eby gra� na dx80? troche �al :P

nie to mam w dods... zobaczymy po zmianie ster�w ;)

wichura


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 256
Strona WWW
Gadu-Gadu: 3930333
Sk�d: Poland Warszafka
Zaw�d: Light
Wiek: 43
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #2793   2006-08-23 19:10 GMT         Split
Nie psrawdza�em ... ale znalaz�em rozwi�zanie ... b��d jest w configach trzeba nast�puj�ce komendy zamienic ...

mat_fastnobump 0 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 0 // _fast specular lighting_

mat_bumpmap 1 // _disables bumpmapping_

mat_reducefillrate 0 // _reduces shader fill rate_

zmienilem te cztery komendy i dziala poprawnie grafika (tu juz sa podane zmienione)

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #3112   2006-09-14 20:14 GMT         Split
cysi3k zobacz te komendy
mat_softwarelighting 0 jak ustawione na 1 to tzw bia�e okna worki itd.
mat_softwareskin 0
.mat_colorcorrection" "0" lub 1 na moja karta to nie dzia�a sprawdz se
je�eli masz ustawione na 1 ustaw na 0

Ten post by� edytowany przez pop (2006-09-14 20:24 GMT)

DZIARSKI HANK


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 294

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland Gdynia
Zaw�d: Jedi Master
Wiek: 123
SteamID:
Ostrze�enia: 1
Post #6529   2007-03-14 08:26 GMT         Split
W�a�nie dok�adnie problem le�y w confogu. Kiedy� dosta�em config chyba od Evula (no nie jestem pewien) i efekt by� jak za��czonym przez wichur� obrazku.
Poza tym tak na prawd� to oczywiste haxy �eby lepiej widzie� pzeciwnik�w....

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #6542   2007-03-14 14:25 GMT         Split
Cytat
DZIARSKI HANK :
Poza tym tak na prawd� to oczywiste haxy �eby lepiej widzie� pzeciwnik�w....



Nie ukrywam �e tak w�a�nie jest ;]

brzoza


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 47
Strona WWW
Gadu-Gadu: 1171730
Sk�d: Poland Szczecin
Zaw�d: stefan dywersant
Wiek: 41
SteamID: STEAM_0:1:1961494
Ostrze�enia: 0
Post #6550   2007-03-14 17:02 GMT         Split
cysi3k takie offtopic pytanko. znasz Kazimierza, Imrahila, pigmeya i byles kiedys na grupie dyskusyjnej psifactor???

> 1 <
Panel U�ytkownika:
Nie jeste� zalogowany!
U�ytkownik:

Has�o:

Zapami�ta� mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: