Autor | Wiadomość |
Ogoor![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 185
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Na forum CAL znalazłem ten topic: http://forums.caleague.com/showthread.php?t=33270
Może pomoże ludziom z małą ilością fps. Są też ustawione optymalne ustawienia netcode. Zauważyłem też kilka komend dotyczących muzyki i dźwięków, może ktoś sprawdzić czy redukują odgłosy tła? Może chociaż jego fragmenty się Wam przydadzą. Cfg download: http://www.mapdedicated.com/sourcefiles/fps%20config.zip Config kopiujemy do katalogu x:\...\Steam\SteamApps\NAZWAKONTA\Day Of Defeat Source\dod\cfg\ i ładujemy komendą exec nazwa_configa.cfg w konsoli lub dodaną na końcu w pliku config.cfg znajdującym się w tym samym katalogu. Ten post był edytowany przez Ogoor (2006-06-21 00:22 GMT) [img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]
|
_KaszpiR_![]() Dyktator ![]() ![]() |
lol, powodzenia z cl_interp 0.01 na polskich laczach.
wzialbym wszstko oprocz tych 'zoptymalizowanych' rejtach - u nas na zadnym serwerze tyle nie wyciagniesz, a jedynie na lanie. |
cysi3k![]() Siły propagandowe ![]() ![]() Postów: 458
Strona WWW Gadu-Gadu: Skąd: Venezuela Neptunsbrunnen Zawód: cysi3k Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
yyyy dzis sam zassałem ten cfg i prawda jest taka że to jedyny cfg który mi umożliwia gre na mojej maszynie więc jest ok... co do interpu - jest bardzo dobrze tylko interpolate mam na 0 bo z riffle nie bardzo chce wchodzic na 1
|
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
ja gram na takim
// _Set netcode settings_ // _adjusts hitboxes and netcode settings for optimal registration_ cl_interp 0 cl_interpolate 1 cl_lagcomp_errorcheck 1 cl_lagcompensation 1 cl_smooth 0 cl_cmdrate 30 cl_updaterate 30 rate 20000 // _Set graphics settings_ // _adjusts graphics settings to boost framerate_ cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_ cl_forcepreload 1 cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_ cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_ cl_radartype 1 // _solid radar_ cl_ragdoll_physics_enable 1 // _enable or disable dead bodies_ cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_ fps_max 175 // _caps FPS_ mat_bloom 0 mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_ mat_clipz 0 // _lowers water quality_ mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_ mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_ mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_ mat_picmip 2 // _lower texture quality--set between 0 and 2_ mat_specular 0 // _disables specular lighting_ mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_ mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_ mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_ muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_ r_avglight 0 // _disables average lighting_ r_cheapwaterend 0 // _worse water rendering_ r_cheapwaterstart 0 // _worse water rendering_ r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_ r_decals 0 // _disables player sprays_ r_dispfullradius 2 r_drawdetailprops 0 r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_ r_dynamic 0 r_eyes 0 // _removes eyes from player models_ r_lightaverage 0 // _disables average lighting_ r_lightinterp 0 r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_ r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_ r_renderoverlayfragment 0 r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_ r_shadows 0 // _disables shadows (not recommended)_ r_teeth 0 // _removes teeth from player models_ r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_ rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_ rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_ rope_subdiv 0 rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_ developer 1 // _Set processing settings_ // _transfers load from GPU to CPU to boost performance_ r_3dnow 0 r_mmx 1 r_sse 1 r_sse2 1 // _Set audio settings_ // _corrects audio synchronization_ snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_ soundscape_fadetime 99999999999999999999.0000 soundscape_flush // _Set violence settings_ // _increases blood to help you see hits better_ violence_ablood 0 violence_agibs 0 violence_hblood 0 violence_hgibs 0 // _Other settings_ budget_show_history 0 jpeg_quality 80 sv_forcepreload 1 oczywiście autoexec |
cysi3k![]() Siły propagandowe ![]() ![]() Postów: 458
Strona WWW Gadu-Gadu: Skąd: Venezuela Neptunsbrunnen Zawód: cysi3k Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
z tym że gra na cfg cal'a wcale zle nie wygląda... i to mnie bardzo zadziwia w tym cfg
jest bardzo skuteczny niskim kosztem |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
nooo znowu gracze robią gre pod siebie
![]() |
cysi3k![]() Siły propagandowe ![]() ![]() Postów: 458
Strona WWW Gadu-Gadu: Skąd: Venezuela Neptunsbrunnen Zawód: cysi3k Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
no a co... mają nie grać bo mają mało fps? od tego jest właśnie cfg
|
VoDoo![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 140
Gadu-Gadu: Skąd: Poland POLAND Zawód: Wiek: 34 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
zajebisty cfg tego szukałem !!!
|
cysi3k![]() Siły propagandowe ![]() ![]() Postów: 458
Strona WWW Gadu-Gadu: Skąd: Venezuela Neptunsbrunnen Zawód: cysi3k Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Cytat no dokładnie tak jak mówiłem ![]() |
trawa![]() Towarzysz broni ![]() ![]() |
Niestety u mnie 0 roznicy ;/
Zreszta jak na GF 2 MX uwazam ze i tak jest niezle. |
Chethaya![]() Siły propagandowe ![]() ![]() Postów: 263
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Pila - wiocha z McDonaldem Zawód: Wymiatacz Wiek: 36 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Teraz jak sam biegam po mapie mam cały czas 30 fps ale to i tak za mało aby grać normlanie.
![]() ![]() |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Cytat tak trawa ale ja gram na sterach 77.77 nvidia i zaznaczam hl2 exe w grafie ,zobacz te stery |
trawa![]() Towarzysz broni ![]() ![]() |
Pop tak sie skada ze juz od dawna uzywam te stery ( w dodatku od z-tweaked) czyli zoptymalizowane pod HL/HL2. Moja grafika po prostu wiecej nie wycisnie i nie ma sensu dyskutowac na ten temat.
|
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
ok trawa wiesz jaki masxz sprzet
a tu troche poprawiony cfg mat_dxlevel 80 // _Set netcode settings_ // _adjusts hitboxes and netcode settings for optimal registration_ cl_interp 0 cl_interpolate 1 cl_lagcomp_errorcheck 1 cl_lagcompensation 1 cl_smooth 0 cl_cmdrate 30 cl_updaterate 30 rate 20000 // _Set graphics settings_ // _adjusts graphics settings to boost framerate_ cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_ cl_forcepreload 1 cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_ cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_ cl_ragdoll_physics_enable 1 // _enable or disable dead bodies_ cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_ fps_max 175 // _caps FPS_ mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_ mat_clipz 0 // _lowers water quality_ mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_ mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_ mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_ mat_picmip 0 // _lower texture quality--set between 0 and 2_ mat_specular 0 // _disables specular lighting_ mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_ mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_ mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_ muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_ r_avglight 0 // _disables average lighting_ r_cheapwaterend 0 // _worse water rendering_ r_cheapwaterstart 0 // _worse water rendering_ r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_ r_decals 0 // _disables player sprays_ r_drawdetailprops 0 r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_ r_dynamic 0 r_eyes 0 // _removes eyes from player models_ r_lightaverage 0 // _disables average lighting_ r_lightinterp 0 r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_ r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_ r_renderoverlayfragment 0 r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_ r_shadows 0 // _disables shadows (not recommended)_ r_teeth 0 // _removes teeth from player models_ r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_ rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_ rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_ rope_subdiv 0 rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_ developer 0 // _Set processing settings_ // _transfers load from GPU to CPU to boost performance_ r_3dnow 0 r_mmx 1 r_sse 1 r_sse2 1 // _Set audio settings_ // _corrects audio synchronization_ ci co maja amd itp procki r_3dnow 1 Ten post był edytowany przez pop (2006-06-21 00:40 GMT) |
Ogoor![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 185
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Napisałem w pierwszym poście co zrobić z configiem, bo podobno sporo ludzi nie wie co z nim zrobić;-)
[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]
|
kowi![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 3
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Mi ten config jakos nie chce działać dalej mam te 20-25 fps , a i mam pytanie jeszcze czemu w grze mam białe domy i nie wiem co wpisać w konsoli zeby normalne kolory były :/ Jaka komenda za to odpowiada
![]() Ten post był edytowany przez kowi (2006-06-21 13:59 GMT) |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
kowi czytaj też http://www.day.of.defeat.pl/forums.php?m=topics&s=12 tu są inne przykłady i opisz trochę kompa bo co będziemy zgadywac co masz za sprzęt.
w katalogu Day Of Defeat Source\dod\cfg\ dodajemy tylko,czyli wklejamy obok cfg / autoexec.cfg wnim zmieniamy wszystkie komendy tzn dopisujemy czy kasujemy polecenia. przykład,w autoexec każdy zmienia wartości pod swe łącze cl_cmdrate 30 cl_updaterate 30 // _transfers load from GPU to CPU to boost performance_ r_3dnow 0 tu dać na 1 jeżeli się ma amdk r_mmx 1 r_sse 1 r_sse2 1 do moderatora ---zauważyłem że więcej jest porozrzucanych taki tematów jak fps może je dać w 1 temat http://www.day.of.defeat.pl/forums.php?m=topics&s=12 |
Ogoor![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 185
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Ten jest już jedynym, w którym toczy się dyskusja nt. FPS. Poza tym LDU nie posiada opcji łączenia topiców :s
[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]
|
kowi![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 3
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
mój komp to Athlon Xp 1.7+ , Ati Radeon 9550 , 512 Ram i nawet z tymi configami jak próbowałem to mam 20-25 fps , a jak wbiegam w większy obszar to spadają do 15. Jeszcze mam pytanie jak rozjasnic ekran w grze bo ciemno mam. Próbowałem r_gamma ale to nic nie pomaga :/
|
Ogoor![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 185
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
W systemie w sterownikach, Power Stripem, Gamma Adjusterem, w opcjach gry, rozjaśniając monitor, etc.
[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]
|
Ramone![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 322
Strona WWW Gadu-Gadu: Skąd: Israel Zawód: Ramone Wiek: 37 SteamID: 0:0:1337 Ostrzeżenia: 2 |
ja mam dokładnie taki sam komp kowi i raczej wiecej juz sie z tego nie da wycisnac :/
|
kowi![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 3
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
hmm odziwo zrobiłem formata i config jakoś chyba podziałał bo mam te 25 fps ale gra chodzi płynnie nawet w większym tłumie
![]() |
Majic![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 162
Strona WWW Gadu-Gadu: 451047 Skąd: Poland Wroclaw Zawód: Wiek: 41 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
Cytat jak juz tak piszesz to napisz tez, ze athlony nie maja intrukcji r_sse2 czyli 0 a nie jeden /przynajmniej moj nie obsluguje sse2/ |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
akurat majick mogą być wszystkie na 1 bo i tak po załączeniu gry sam wybierze czy dany
procek ma tę instrukcje r_3dnow 1 r_mmx 1 r_sse 1 r_sse2 1 więc tu niema zbytnio problemu. |
pitt![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 34
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Poznań Zawód: obibok Wiek: 39 SteamID: STEAM_0:0:9833624 Ostrzeżenia: 0 |
Szczerze to ja nie wiem o czym wy wogle piszcie, mozecie mi powiedziec jak zrozumiec komendy ktore sa zawarte w configu.
![]() |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
to co tu opisane to cfg autoexec dodatkowy cfg,wklejasz go do katalogu cfg.w nim zmieniasz wszystkie
podawane komendy. |
d3F![]() Towarzysz broni ![]() ![]() |
to chyba dobry temat na to pytanie, jaka komenda/komendy są od "usuwania" zwłok, tj że zwłoki znikają zaraz po śmierci? jeśli w dods nie ma takiej komendy (to jest to dziwne) to to pytanie było dawno temu i nie prawda, ok?
![]() d3F-info: *klik*
|
rogalik![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 368
Strona WWW Gadu-Gadu: 7869753 Skąd: Aruba Lodz Zawód: gangsta Wiek: 35 SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
pop, jesli dods i tak sam ustawi te komendy to po co wpisywac je w configu? chodzi mi o te 3dnow,sse...
They see me trollin', they hatin'
Moderatin' and tryin' to catch me postin' dirty |
pop![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 376
Gadu-Gadu: Skąd: Europe Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
rogalik wtym temacie chodzi o oczywiście autoexec.cfg te komendy (ten cfg jest na słabsze karty np. gfrs 5200 mat_dxlevel 80)
r_3dnow 1 r_mmx 1 r_sse 1 r_sse2 1 są dla wszystkich,czyli ja mam p-4 ty masz amd to te komendy są automatycznie wyłączane,boo r_3dnow 1 -- nie jest obsługiwany przez p-4 ,czytaj uważnie co sie pisze i date postów, a co do cfg to niestety stary jest ![]() powiem tak ten cfg na neo serwerze inaczej działa niż na fb, bo na fb jest cvarx sam sobie potestuj i ustaw wedle sprzętu: //==================== // Rate //==================== rate 20000 modyfikuj wedle swego łoncza (to na choke jeżeli występuje zwiększ na do 30000) cl_cmdbackup 4 cl_cmdrate 35 modyfikuj wedle swego łoncza cl_interp 0 cl_interpolate 0 cl_lagcomp_errorcheck 1 cl_lagcompensation 1 cl_updaterate 30 modyfikuj wedle swego łoncza cl_smooth 0 //==================== // Grafika //==================== cl_detail_max_sway 5 cl_detail_avoid_radius 64 cl_detail_avoid_force 0.4 cl_detail_avoid_recover_speed 0.25 overview_names 0 overview_tracks 0 r_fastzreject 0 r_maxdlights 0 cl_phys_timescale 0.8 cl_enabledeatheffects 0 cl_forcepreload 1 // _forces preload to help increase performance_ cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_ cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_ cl_ragdoll_physics_enable 0 cl_ragdoll_fade_time 1 cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_ cl_enabledeathfilmgrain 0 cl_wpn_sway_scale 0 //probably reduces weapon sway cl_wpn_sway_interp 0 fps_max 301 // _caps FPS--should match or be close to refresh rate if possible (for a crt moniter)_ mat_antialias 0 // _disables antialiasing_ mat_bloomscale 0 mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_ mat_clipz 1 // _disabled non visible object rendering_ mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_ mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_ mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_ mat_hdr_enabled 0 // _disables high dynamic range lighting_ mat_picmip 1 // _lower texture quality--set between 0 and 2_ mat_reducefillrate 1 // _reduces shader fill rate_ mat_specular 0 // _disables specular lighting_ mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_ mat_wateroverlaysize 16 // _lowers water quality_ mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_ mat_filmgrain 0 mp_decals 20 // _how many bullets etc will be shown_ r_avglight 0 r_SnowEnable 0 r_shadowrendertotexture 0 r_shadowmaxrendered 0 // _disables average lighting_ r_cheapwaterend 1 // _worse water rendering_ r_cheapwaterstart 1 // _worse water rendering_ r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_ r_decals 0 // _disables player sprays_ r_drawdetailprops 1 // _disables detail props_ r_drawflecks 0 // _disables bullet impacts_ r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_ r_dynamic 0 // _disables dynamic lighting_ r_eyes 1 // _removes eyes from player models_ r_lightaverage 0 // _disables average lighting_ r_lightinterp 0 // _disables light interpolation_ r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5 (5 is worst)_ r_occlusion 0 // _disables occlusion--lowers image quality but gains FPS_ r_renderoverlayfragment 0 r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_ r_shadows 1 // _set to 0 to disable shadows (not recommended)_ r_teeth 0 // _removes teeth from player models_ r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_ r_phong 0 r_worldlights 0 rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_ rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_ rope_subdiv 0 rope_wind_dist 0 fog_enable 0 //Disables Fog fog_enable_water_fog 0 //Disables water fog // _Set instruction sets_ // _note: verify processor support before enabling_ r_3dnow 1 // _enables 3DNow! instruction set_ r_mmx 1 // _enables MMX instruction set_ r_sse 1 // _enables SSE instruction set_ r_sse2 1 // _Set violence settings_ // _increases blood to help you see hits better_ violence_ablood 0 violence_agibs 0 violence_hblood 0 violence_hgibs 0 // _Set audio settings_ // _corrects audio synchronization_ snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_ soundscape_fadetime 99999999999999999999.0000 soundscape_flush // _Set HUD and xhair settings_ // _adjusts HUD and xhair for easy viewing_ hud_centerid 1 // _centers player IDs_ net_graph 3 // _enables net_graph 3--CAL required!_ // _Set various settings_ budget_show_history 0 // _disables history graph_ cl_downloadfilter "nosounds" // _disables annoying sound downloads_ jpeg_quality 100 // _high quality screenshots_ mat_monitorgamma 1.6 // _maximum ingame brightness_ sv_forcepreload 1 // _forces preload to help increase performance_ cl_ragdoll_collide 0 // _stops ragdolls from colliding with each other_ cl_muzzleflash_dlight_1st 0 // _disables 1st person muzzle flashes lighting up surrounding area_ cl_muzzleflash_dlight_3rd 0 // _disables 3rd person muzzle flashes lighting up surrounding area--1 (on) is recommended_ commentary 0 // _Disables map commentary_ snd_musicvolume 0 // _disables ingame music_ snd_mixahead 0.1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_ snd_digital_surround 0 // _turns off digital surround sound_ mat_bufferprimitives 1 // _Buffer primitive objects_ mat_compressedtextures 1 // _enables compressed textures_ mat_forcemanagedtextureintohardware 0 // _old command for hl2 bug_ gl_clear 0 // _disables hiding of cracks/faults between textures_ Ten post był edytowany przez pop (2006-10-11 02:17 GMT) |
W!KTOR![]() Towarzysz broni ![]() ![]() Postów: 8
Gadu-Gadu: Skąd: Poland Zawód: Wiek: SteamID: Ostrzeżenia: 0 |
kto wie jaka jest komenda na infodecale napisy na scianach itp.
|