Nast�pna strona > 1 < [2] [3] [4]
Autor Wiadomo��

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 185

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1380   2006-06-15 15:13 GMT         Split
Na forum CAL znalaz�em ten topic: http://forums.caleague.com/showthread.php?t=33270

Mo�e pomo�e ludziom z ma�� ilo�ci� fps. S� te� ustawione optymalne ustawienia netcode. Zauwa�y�em te� kilka komend dotycz�cych muzyki i d�wi�k�w, mo�e kto� sprawdzi� czy redukuj� odg�osy t�a?
Mo�e chocia� jego fragmenty si� Wam przydadz�.

Cfg download: http://www.mapdedicated.com/sourcefiles/fps%20config.zip

Config kopiujemy do katalogu x:\...\Steam\SteamApps\NAZWAKONTA\Day Of Defeat Source\dod\cfg\ i �adujemy komend� exec nazwa_configa.cfg w konsoli lub dodan� na ko�cu w pliku config.cfg znajduj�cym si� w tym samym katalogu.

Ten post by� edytowany przez Ogoor (2006-06-21 00:22 GMT)

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

_KaszpiR_


Dyktator

Online status

Post�w: 127
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1381   2006-06-15 15:28 GMT         Split
lol, powodzenia z cl_interp 0.01 na polskich laczach.

wzialbym wszstko oprocz tych 'zoptymalizowanych' rejtach - u nas na zadnym serwerze tyle nie wyciagniesz, a jedynie na lanie.

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1383   2006-06-15 15:34 GMT         Split
yyyy dzis sam zassa�em ten cfg i prawda jest taka �e to jedyny cfg kt�ry mi umo�liwia gre na mojej maszynie wi�c jest ok... co do interpu - jest bardzo dobrze tylko interpolate mam na 0 bo z riffle nie bardzo chce wchodzic na 1

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1391   2006-06-15 21:40 GMT         Split
ja gram na takim
// _Set netcode settings_
// _adjusts hitboxes and netcode settings for optimal registration_
cl_interp 0
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_smooth 0
cl_cmdrate 30
cl_updaterate 30
rate 20000

// _Set graphics settings_
// _adjusts graphics settings to boost framerate_
cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_
cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_
cl_radartype 1 // _solid radar_
cl_ragdoll_physics_enable 1 // _enable or disable dead bodies_
cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_
fps_max 175 // _caps FPS_
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_
mat_clipz 0 // _lowers water quality_
mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_
mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_
mat_picmip 2 // _lower texture quality--set between 0 and 2_
mat_specular 0 // _disables specular lighting_
mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_
mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_
mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_
muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_
r_avglight 0 // _disables average lighting_
r_cheapwaterend 0 // _worse water rendering_
r_cheapwaterstart 0 // _worse water rendering_
r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_
r_decals 0 // _disables player sprays_
r_dispfullradius 2
r_drawdetailprops 0
r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_
r_dynamic 0
r_eyes 0 // _removes eyes from player models_
r_lightaverage 0 // _disables average lighting_
r_lightinterp 0
r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_
r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_
r_renderoverlayfragment 0
r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_
r_shadows 0 // _disables shadows (not recommended)_
r_teeth 0 // _removes teeth from player models_
r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_
rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_
rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_
developer 1
// _Set processing settings_
// _transfers load from GPU to CPU to boost performance_
r_3dnow 0
r_mmx 1
r_sse 1
r_sse2 1

// _Set audio settings_
// _corrects audio synchronization_
snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_
soundscape_fadetime 99999999999999999999.0000
soundscape_flush
// _Set violence settings_
// _increases blood to help you see hits better_
violence_ablood 0
violence_agibs 0
violence_hblood 0
violence_hgibs 0

// _Other settings_
budget_show_history 0

jpeg_quality 80
sv_forcepreload 1


oczywi�cie autoexec

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1397   2006-06-15 23:25 GMT         Split
z tym �e gra na cfg cal'a wcale zle nie wygl�da... i to mnie bardzo zadziwia w tym cfg
jest bardzo skuteczny niskim kosztem

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1400   2006-06-15 23:41 GMT         Split
nooo znowu gracze robi� gre pod siebie

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1425   2006-06-16 18:50 GMT         Split
no a co... maj� nie gra� bo maj� ma�o fps? od tego jest w�a�nie cfg

VoDoo


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 140

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland POLAND
Zaw�d:
Wiek: 35
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1457   2006-06-17 16:23 GMT         Split
zajebisty cfg tego szuka�em !!!

cysi3k


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 458
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Venezuela Neptunsbrunnen
Zaw�d: cysi3k
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1459   2006-06-17 16:27 GMT         Split
Cytat
VoDoo :
zajebisty cfg tego szuka�em !!!



no dok�adnie tak jak m�wi�em

trawa


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 371
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d: trawiator
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1463   2006-06-17 16:53 GMT         Split
Niestety u mnie 0 roznicy ;/

Zreszta jak na GF 2 MX uwazam ze i tak jest niezle.

Chethaya


Si�y propagandowe

Online status

Post�w: 263

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland Pila - wiocha z McDonaldem
Zaw�d: Wymiatacz
Wiek: 37
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1465   2006-06-17 20:51 GMT         Split
Teraz jak sam biegam po mapie mam ca�y czas 30 fps ale to i tak za ma�o aby gra� normlanie.


pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1466   2006-06-17 21:11 GMT         Split
Cytat
trawa :
Niestety u mnie 0 roznicy ;/

Zreszta jak na GF 2 MX uwazam ze i tak jest niezle.


tak trawa ale ja gram na sterach 77.77 nvidia i zaznaczam hl2 exe w grafie ,zobacz te stery

trawa


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 371
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d: trawiator
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1468   2006-06-17 21:26 GMT         Split
Pop tak sie skada ze juz od dawna uzywam te stery ( w dodatku od z-tweaked) czyli zoptymalizowane pod HL/HL2. Moja grafika po prostu wiecej nie wycisnie i nie ma sensu dyskutowac na ten temat.

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1469   2006-06-17 23:17 GMT         Split
ok trawa wiesz jaki masxz sprzet
a tu troche poprawiony cfg
mat_dxlevel 80
// _Set netcode settings_
// _adjusts hitboxes and netcode settings for optimal registration_
cl_interp 0
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_smooth 0
cl_cmdrate 30
cl_updaterate 30
rate 20000

// _Set graphics settings_
// _adjusts graphics settings to boost framerate_
cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_
cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_
cl_ragdoll_physics_enable 1 // _enable or disable dead bodies_
cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_
fps_max 175 // _caps FPS_
mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_
mat_clipz 0 // _lowers water quality_
mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_
mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_
mat_picmip 0 // _lower texture quality--set between 0 and 2_
mat_specular 0 // _disables specular lighting_
mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_
mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_
mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_
muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_
r_avglight 0 // _disables average lighting_
r_cheapwaterend 0 // _worse water rendering_
r_cheapwaterstart 0 // _worse water rendering_
r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_
r_decals 0 // _disables player sprays_
r_drawdetailprops 0
r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_
r_dynamic 0
r_eyes 0 // _removes eyes from player models_
r_lightaverage 0 // _disables average lighting_
r_lightinterp 0
r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_
r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_
r_renderoverlayfragment 0
r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_
r_shadows 0 // _disables shadows (not recommended)_
r_teeth 0 // _removes teeth from player models_
r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_
rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_
rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_
developer 0
// _Set processing settings_
// _transfers load from GPU to CPU to boost performance_
r_3dnow 0
r_mmx 1
r_sse 1
r_sse2 1

// _Set audio settings_
// _corrects audio synchronization_

ci co maja amd itp procki r_3dnow 1

Ten post by� edytowany przez pop (2006-06-21 00:40 GMT)

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 185

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1523   2006-06-21 00:23 GMT         Split
Napisa�em w pierwszym po�cie co zrobi� z configiem, bo podobno sporo ludzi nie wie co z nim zrobi�;-)

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

kowi


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 3

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1525   2006-06-21 11:57 GMT         Split
Mi ten config jakos nie chce dzia�a� dalej mam te 20-25 fps , a i mam pytanie jeszcze czemu w grze mam bia�e domy i nie wiem co wpisa� w konsoli zeby normalne kolory by�y :/ Jaka komenda za to odpowiada Aaa.. i ta przekl�ta gamma :/ Jak bardziej rozja�ni� obraz w grze bo nic nie widze jak wchodze w ciemniejsze miejsca :/

Ten post by� edytowany przez kowi (2006-06-21 13:59 GMT)

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1539   2006-06-22 10:42 GMT         Split
kowi czytaj te� http://www.day.of.defeat.pl/forums.php?m=topics&s=12 tu s� inne przyk�ady i opisz troch� kompa bo co b�dziemy zgadywac co masz za sprz�t.

w katalogu Day Of Defeat Source\dod\cfg\ dodajemy tylko,czyli wklejamy obok cfg / autoexec.cfg wnim zmieniamy wszystkie komendy tzn dopisujemy czy kasujemy polecenia.
przyk�ad,w autoexec ka�dy zmienia warto�ci pod swe ��cze
cl_cmdrate 30
cl_updaterate 30
// _transfers load from GPU to CPU to boost performance_
r_3dnow 0 tu da� na 1 je�eli si� ma amdk
r_mmx 1
r_sse 1
r_sse2 1

do moderatora ---zauwa�y�em �e wi�cej jest porozrzucanych taki temat�w jak fps mo�e je da� w 1 temat
http://www.day.of.defeat.pl/forums.php?m=topics&s=12

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 185

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1543   2006-06-22 13:47 GMT         Split
Ten jest ju� jedynym, w kt�rym toczy si� dyskusja nt. FPS. Poza tym LDU nie posiada opcji ��czenia topic�w :s

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

kowi


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 3

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1545   2006-06-22 14:06 GMT         Split
m�j komp to Athlon Xp 1.7+ , Ati Radeon 9550 , 512 Ram i nawet z tymi configami jak pr�bowa�em to mam 20-25 fps , a jak wbiegam w wi�kszy obszar to spadaj� do 15. Jeszcze mam pytanie jak rozjasnic ekran w grze bo ciemno mam. Pr�bowa�em r_gamma ale to nic nie pomaga :/

Ogoor


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 185

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1546   2006-06-22 15:21 GMT         Split
W systemie w sterownikach, Power Stripem, Gamma Adjusterem, w opcjach gry, rozja�niaj�c monitor, etc.

[img]http://www.odliczamy.pl/lech/500/[/img]

Ramone


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 322
Strona WWW
Gadu-Gadu:
Sk�d: Israel
Zaw�d: Ramone
Wiek: 37
SteamID: 0:0:1337
Ostrze�enia: 2
Post #1547   2006-06-22 16:24 GMT         Split
ja mam dok�adnie taki sam komp kowi i raczej wiecej juz sie z tego nie da wycisnac :/

kowi


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 3

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1548   2006-06-22 16:58 GMT         Split
hmm odziwo zrobi�em formata i config jako� chyba podzia�a� bo mam te 25 fps ale gra chodzi p�ynnie nawet w wi�kszym t�umie pozdro

Majic


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 162
Strona WWW
Gadu-Gadu: 451047
Sk�d: Poland Wroclaw
Zaw�d:
Wiek: 42
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1872   2006-07-05 07:03 GMT         Split
Cytat
pop :
r_3dnow 0 tu da� na 1 je�eli si� ma amdk


jak juz tak piszesz to napisz tez, ze athlony nie maja intrukcji r_sse2 czyli 0 a nie jeden
/przynajmniej moj nie obsluguje sse2/

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #1873   2006-07-05 09:37 GMT         Split
akurat majick mog� by� wszystkie na 1 bo i tak po za��czeniu gry sam wybierze czy dany
procek ma t� instrukcje
r_3dnow 1
r_mmx 1
r_sse 1
r_sse2 1
wi�c tu niema zbytnio problemu.

pitt


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 34

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland Pozna�
Zaw�d: obibok
Wiek: 39
SteamID: STEAM_0:0:9833624
Ostrze�enia: 0
Post #2244   2006-07-27 23:26 GMT         Split
Szczerze to ja nie wiem o czym wy wogle piszcie, mozecie mi powiedziec jak zrozumiec komendy ktore sa zawarte w configu.

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #2248   2006-07-28 07:26 GMT         Split
to co tu opisane to cfg autoexec dodatkowy cfg,wklejasz go do katalogu cfg.w nim zmieniasz wszystkie
podawane komendy.

d3F


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 387

Gadu-Gadu: 8117086
Sk�d: Poland Warszawa
Zaw�d:
Wiek: 35
SteamID:
Ostrze�enia: 1
Post #2581   2006-08-12 20:55 GMT         Split
to chyba dobry temat na to pytanie, jaka komenda/komendy s� od "usuwania" zw�ok, tj �e zw�oki znikaj� zaraz po �mierci? je�li w dods nie ma takiej komendy (to jest to dziwne) to to pytanie by�o dawno temu i nie prawda, ok?

d3F-info: *klik*

rogalik


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 368
Strona WWW
Gadu-Gadu: 7869753
Sk�d: Aruba Lodz
Zaw�d: gangsta
Wiek: 36
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #3292   2006-10-10 22:45 GMT         Split
pop, jesli dods i tak sam ustawi te komendy to po co wpisywac je w configu? chodzi mi o te 3dnow,sse...

They see me trollin', they hatin'
Moderatin' and tryin' to catch me postin' dirty

pop


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 376

Gadu-Gadu:
Sk�d: Europe
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #3296   2006-10-11 02:03 GMT         Split
rogalik wtym temacie chodzi o oczywi�cie autoexec.cfg te komendy (ten cfg jest na s�absze karty np. gfrs 5200 mat_dxlevel 80)
r_3dnow 1
r_mmx 1
r_sse 1
r_sse2 1
s� dla wszystkich,czyli ja mam p-4 ty masz amd to te komendy s� automatycznie wy��czane,boo
r_3dnow 1 -- nie jest obs�ugiwany przez p-4 ,czytaj uwa�nie co sie pisze i date post�w,
a co do cfg to niestety stary jest ka�dy go modyfikuje pod swuj sprz�t.
powiem tak ten cfg na neo serwerze inaczej dzia�a ni� na fb, bo na fb jest cvarx sam sobie potestuj i ustaw wedle sprz�tu:

//====================
// Rate
//====================
rate 20000 modyfikuj wedle swego �oncza (to na choke je�eli wyst�puje zwi�ksz na do 30000)
cl_cmdbackup 4
cl_cmdrate 35 modyfikuj wedle swego �oncza
cl_interp 0
cl_interpolate 0
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1
cl_updaterate 30 modyfikuj wedle swego �oncza
cl_smooth 0

//====================
// Grafika
//====================
cl_detail_max_sway 5
cl_detail_avoid_radius 64
cl_detail_avoid_force 0.4
cl_detail_avoid_recover_speed 0.25

overview_names 0
overview_tracks 0
r_fastzreject 0
r_maxdlights 0
cl_phys_timescale 0.8
cl_enabledeatheffects 0
cl_forcepreload 1 // _forces preload to help increase performance_
cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_
cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_
cl_ragdoll_physics_enable 0
cl_ragdoll_fade_time 1
cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_
cl_enabledeathfilmgrain 0
cl_wpn_sway_scale 0 //probably reduces weapon sway
cl_wpn_sway_interp 0
fps_max 301 // _caps FPS--should match or be close to refresh rate if possible (for a crt moniter)_
mat_antialias 0 // _disables antialiasing_
mat_bloomscale 0
mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_
mat_clipz 1 // _disabled non visible object rendering_
mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_
mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_
mat_hdr_enabled 0 // _disables high dynamic range lighting_
mat_picmip 1 // _lower texture quality--set between 0 and 2_
mat_reducefillrate 1 // _reduces shader fill rate_
mat_specular 0 // _disables specular lighting_
mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_
mat_wateroverlaysize 16 // _lowers water quality_
mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_
mat_filmgrain 0
mp_decals 20 // _how many bullets etc will be shown_
r_avglight 0
r_SnowEnable 0
r_shadowrendertotexture 0
r_shadowmaxrendered 0 // _disables average lighting_
r_cheapwaterend 1 // _worse water rendering_
r_cheapwaterstart 1 // _worse water rendering_
r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_
r_decals 0 // _disables player sprays_
r_drawdetailprops 1 // _disables detail props_
r_drawflecks 0 // _disables bullet impacts_
r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_
r_dynamic 0 // _disables dynamic lighting_
r_eyes 1 // _removes eyes from player models_
r_lightaverage 0 // _disables average lighting_
r_lightinterp 0 // _disables light interpolation_
r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5 (5 is worst)_
r_occlusion 0 // _disables occlusion--lowers image quality but gains FPS_
r_renderoverlayfragment 0
r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_
r_shadows 1 // _set to 0 to disable shadows (not recommended)_
r_teeth 0 // _removes teeth from player models_
r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_
r_phong 0
r_worldlights 0
rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_
rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0
fog_enable 0 //Disables Fog
fog_enable_water_fog 0 //Disables water fog


// _Set instruction sets_
// _note: verify processor support before enabling_

r_3dnow 1 // _enables 3DNow! instruction set_
r_mmx 1 // _enables MMX instruction set_
r_sse 1 // _enables SSE instruction set_
r_sse2 1
// _Set violence settings_
// _increases blood to help you see hits better_

violence_ablood 0
violence_agibs 0
violence_hblood 0
violence_hgibs 0

// _Set audio settings_
// _corrects audio synchronization_
snd_mixahead .1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_
soundscape_fadetime 99999999999999999999.0000
soundscape_flush


// _Set HUD and xhair settings_
// _adjusts HUD and xhair for easy viewing_

hud_centerid 1 // _centers player IDs_
net_graph 3 // _enables net_graph 3--CAL required!_

// _Set various settings_

budget_show_history 0 // _disables history graph_
cl_downloadfilter "nosounds" // _disables annoying sound downloads_
jpeg_quality 100 // _high quality screenshots_
mat_monitorgamma 1.6 // _maximum ingame brightness_
sv_forcepreload 1 // _forces preload to help increase performance_
cl_ragdoll_collide 0 // _stops ragdolls from colliding with each other_
cl_muzzleflash_dlight_1st 0 // _disables 1st person muzzle flashes lighting up surrounding area_
cl_muzzleflash_dlight_3rd 0 // _disables 3rd person muzzle flashes lighting up surrounding area--1 (on) is recommended_
commentary 0 // _Disables map commentary_
snd_musicvolume 0 // _disables ingame music_
snd_mixahead 0.1 // _mixes sound ahead to reduce stuttering_
snd_digital_surround 0 // _turns off digital surround sound_
mat_bufferprimitives 1 // _Buffer primitive objects_
mat_compressedtextures 1 // _enables compressed textures_
mat_forcemanagedtextureintohardware 0 // _old command for hl2 bug_
gl_clear 0 // _disables hiding of cracks/faults between textures_

Ten post by� edytowany przez pop (2006-10-11 02:17 GMT)

W!KTOR


Towarzysz broni

Online status

Post�w: 8

Gadu-Gadu:
Sk�d: Poland
Zaw�d:
Wiek:
SteamID:
Ostrze�enia: 0
Post #3401   2006-10-18 15:00 GMT         Split
kto wie jaka jest komenda na infodecale napisy na scianach itp.

Nast�pna strona > 1 < [2] [3] [4]
Panel U�ytkownika:
Nie jeste� zalogowany!
U�ytkownik:

Has�o:

Zapami�ta� mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: