Autor: Kub@ eS
Wysłany przez: Kub@ es   Data: 2009-01-30 17:41
Komentarze: (11)   Wynik:

1.   Wysłany przez Piter   2009-01-30 18:49  

wiec tak wp valve

2.   Wysłany przez x.j   2009-01-30 18:53  

gg admin!

3.   Wysłany przez rogalik   2009-01-31 10:47  

nie no chyba dobrze zrobili z tym cl_interpolate

4.   Wysłany przez prze   2009-01-31 13:35  

Rogalik http://www.zpgaming.eu/forums/8/8955/ #4 Komentarz

5.   Wysłany przez SuSpect Zer0   2009-01-31 14:46  

#4

Niby tak ale jak dla mnie czy to public czy war server cl_interpolate robiło dużą różnicę. Na cl_interpolate 0 modele bardziej lagowaly. Na cl_interpolate 1 gra byla plynniejsza, chociaz imo nieco gorzej ''wchodzilo''. IMO ten update, tak samo jak poprzedni jest OK. i IMO po tym update M1 jest o niebo latwiejszy. i jak dla mnie duzo latwiejszy niz kar. co do hvy to nie wiem bo nie gralem jeszcze hvy na pcw po update.

i na koniec, IMO update jest na +

6.   Wysłany przez kidmaniak   2009-02-02 13:30  

Hmmmm... ja tam nie zauważyłem, że mi się update zassał.
Jedynie się wku...łem że od jakiegoś czasu aim/hitbox już nie ten! Strzelam np. komuś prosto w twarz i dupa cycki nie ginie.

Może to wina mojego cfg, ale póki co twierdzę, że Valve spieprzyło ten updejt.

7.   Wysłany przez Carlos   2009-02-02 16:00  

gg valve

8.   Wysłany przez Coach   2009-02-10 15:40  

Fixed client "timeout on mapchange" problem



chuja w dupie

9.   Wysłany przez p0ncur   2009-02-10 22:10  

#8 hahahahhahahahhahahahhahhahha

10.   Wysłany przez KbA   2009-02-18 22:33  

A ma ktos moze wyjebiscie mocy w dupe koppany ciagnący slabe PC CFG :>?


Na pewno wielu z was się zorientowało, że mamy nowy update do DoD:s, albo raczej powinienem napisać do Team Fortress 2 i Doda.
Oto i on:

- Fixed clients using reloadresponsesystems, sv_soundemitter_flush, sv_soundemitter_filecheck, sv_findsoundname, and sv_soundscape_printdebuginfo to lag/crash servers

- Source Engine
Fixed client "timeout on mapchange" problem
Fixed setinfo exploit
Marked the r_aspectratio ConVar as a cheat

- Server Browser
Renamed "Quick List" to "Map List"
Removed minimum ping filter from Map List

Po za różnego typu małostkowymi detalami jak zmiana quick listy w map liste czy timeouta po zmianie mapy (hi@gg admin :)), najbardziej istotna zmiana, na która wielu zwróciła uwagę to cl_interpolate, który został zlikwidowany...od tej pory każdy gracz ma ustawiony interpolate na 1 bez możliwości zmiany. Czy to dobre rozwiązanie czas pokaże.

Źródło: Steam
Panel Użytkownika:
Nie jesteś zalogowany!
Użytkownik:

Hasło:

Zapamiętać mnie?


Polecamy:

Red Orchestra .pl


Nasze buttony:
Day of Defeat .pl
Day of Defeat .pl
Pora na sponsora: